Managed Services : NOC as a Service (NOCaaS)

Managed Services : NOC as a Service (NOCaaS)

  • By
  • 0

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ NMS OUTSOURCING - (NOC as a Service – NOCaaS)

Στο πιο βασικό επίπεδο, η CBS ως πάροχος απομακρυσμένης υποστήριξης (RMS/NOCaaS) και πιστοποιημένη κατά ISO20000-1, παρακολουθεί την υποδομή του πελάτη σε σταθερή καθημερινή βάση. Στόχος της υπηρεσίας είναι να μειωθούν τα απρόβλεπτα συμβάντα διακοπής αυξάνοντας την διαθεσιμότητα συστημάτων και δικτύων. Με αυτή την υπηρεσία οι τυχόν διαγνώσεις για δυσλειτουργίες της υποδομής γίνονται πιο ακριβείς και άμεσες. Το σημαντικότερο όφελος του πελάτη είναι η χρήση υποδομής και τεχνογνωσίας μηχανικών της CBS ώστε να προβλέπονται βλάβες πριν αυτές γίνουν αντιληπτές από τον τελικό χρήστη και μειώσουν την παραγωγικότητα του, ή προκαλέσουν δυσλειτουργία και διακοπή των συστημάτων. Σε περίπτωση που η υπηρεσία απομακρυσμένης παρακολούθησης (monitoring-NOCaaS) συνδυάζεται με κάποιο συμβόλαιο on site υποστήριξης, ο μηχανικός της CBS μπορεί να επέμβει απομακρυσμένα ή on-site για να επιλύσει το πρόβλημα. Με την καθημερινή (outsource) παρακολούθηση της υποδομής του πελάτη επιτυγχάνουμε :

  • Μείωση κόστους ομάδας ΙΤ
  • Απελευθέρωση πόρων για ενασχόληση με άλλες παραγωγικότερες διαδικασίες
  • Πρόσβαση σε περισσότερη πληροφορία και νέες τεχνολογίες
  • Βελτίωση ασφάλειας μέσω της βελτίωσης διαθεσιμότητας
  • Πλήρες reporting και analytics για την ορθή λειτουργία των συστημάτων

Η υπηρεσία μπορεί να δοθεί είτε με την εγκατάσταση VPN LAN2LAN μεταξύ της υποδομής της Cosmos και του πελάτη είτε μέσω εγκατάστασης ενός agent που θα είναι υπεύθυνος για όλη την υποδομή (το λογισμικό που χρησιμοποιούμε είναι το PRTG). Η τεχνική μας ομάδα (πιστοποιημένοι κατά ITIL) θα καταγράψει την δυσλειτουργία στο σύστημα ticketing ώστε να υπάρχει η σωστή παρακολούθηση των επόμενων βημάτων. Με τον τρόπο αυτό ο ΙΤ administrator θα έχει την βεβαιότητα ότι η έμπειρη ομάδα της CBS παρακολουθεί αξιόπιστα τις υπηρεσίες και εφαρμογές. Η λύση είναι ανεξάρτητη της υποδομής και του κατασκευαστή, με Historic Reports διαθέσιμα και χωρίς καμία επιπλέον επένδυση σε IT υποδομή (δηλαδή fully outsourced). Το Troubleshooting μπορεί να γίνει από κοινού με τους εξειδικευμένους μηχανικούς μας.

Οι RMS/NOCaaS υπηρεσίες χωρίζονται στις παρακάτω μεγάλες ενότητες:

  • Basic monitoring of Resources (γενικά χαρακτηριστικά όπως CPU, RAM, Hard Disk usage, εκτός δικτύου, κλπ)
  • Network Monitoring & Flows (Έλεγχος διαθεσιμότητας Internet Υπηρεσιών & συσκευών δικτύου) και παρουσίαση μηνιαίων στατιστικών (reports)
  • Desktop Management
  • Server, Applications, Storage & Services Management
  • Υπηρεσίες μέτρησης ποιότητας & απόκρισης εξειδικευμένων εφαρμογών (SQL, Exchange, WEB, Citrix κλπ)
  • Ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο συμβάντων κ δυσλειτουργιών μέσω email
  • Επέμβαση μηχανικών για αμεσότερη επίλυση (contract based).
  • Yπηρεσίες παρακολούθησης Hypervised συστημάτων (Hyper-V/VMWare)

Περισσότερες Πληροφορίες για τις Υπηρεσίες

Επικοινωνήστε με έναν εξειδικευμένο σύμβουλο της Cosmos Business Systems για να αναλύσετε μαζί τις ανάγκες σας.

Άρης Χατζηπαπάς, MSc., BSc., CISA Cyber & ICT Security Consultant

hatjipapasa@cbs.gr

Fax: 210 6464069

Τηλ: 210 6492800

www.cbs.gr