Τα δεδομένα αποτελούν βασικό συστατικό των σύγχρονων επιχειρηματικών λειτουργιών και οι εταιρείες που υιοθετούν μια κουλτούρα με γνώμονα τα δεδομένα έχουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στη σημερινή αγορά. Ωστόσο, η δημιουργία μιας εταιρικής κουλτούρας βασισμένης στα δεδομένα δεν είναι απλή υπόθεση. Απαιτεί μια συντονισμένη προσπάθεια από όλους στον οργανισμό. Σε αυτό το άρθρο, θα περιγράψουμε οχτώ βήματα που μπορούν να ακολουθήσουν οι εταιρείες για να δημιουργήσουν μια τέτοιου είδους κουλτούρα, η οποία προάγει την καινοτομία και οδηγεί στην επιχειρηματική επιτυχία.