Η Cosmos Business Systems ξεκινά συνεργασία με τη Fonolo, παρέχοντας λύσεις αυτόματης επανάκλησης (call back) για Contact Centers. Η υπηρεσία, βασισμένη στο cloud, επιτρέπει στις επιχειρήσεις να μειώνουν τους χρόνους αναμονής και να αυξάνουν την ικανοποίηση των πελατών, εξαλείφοντας τα υψηλά ποσοστά κλήσεων που τερματίζονται χωρίς εξυπηρέτηση. Η λύση αυτή υπόσχεται να βελτιώσει την εμπειρία των καταναλωτών και να ενισχύσει την αποτελεσματικότητα των οργανισμών.
Για να δείτε ολόκληρο το Δελτίο Τύπου, πατήστε στον σύνδεσμο παρακάτω.