Cosmos Business Systems και Fonolo Δίνουν την Λύση στην Ατελείωτη Αναμονή των Καταναλωτών στα Contact Centers

Η Cosmos Business Systems ξεκινά συνεργασία με τη Fonolo, παρέχοντας λύσεις αυτόματης επανάκλησης (call back) για Contact Centers. Η υπηρεσία, βασισμένη στο cloud, επιτρέπει στις επιχειρήσεις να μειώνουν τους χρόνους αναμονής και να αυξάνουν την ικανοποίηση των πελατών, εξαλείφοντας τα υψηλά ποσοστά κλήσεων που τερματίζονται χωρίς εξυπηρέτηση. Η λύση αυτή υπόσχεται να βελτιώσει την εμπειρία των καταναλωτών και να ενισχύσει την αποτελεσματικότητα των οργανισμών.

Για να δείτε ολόκληρο το Δελτίο Τύπου, πατήστε στον σύνδεσμο παρακάτω.

CBS
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστότοπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.